torsdag den 20. juni 2013

Fødselsdag, love og lidt blomster

 For snart en måned siden fyldte Micki 12. Det blev fejret hele 3 weekender i træk, to herhjemme og en hos sin far. I år valgte vi fiskekagemand fra vores lokale fiskehandler lidt nede af gaden og den kan bestemt anbefales til jeg der bor i Hjørring eller omegn. Bagefter fik vi en kæmpe kage med lækker jodbær creme og fondant.

 Også lige en STOR tak til en dejlig venninde (du ved selv hvem) for hjælp og print til mit nye billede, du er en skat.. ;0)
 De sidste par dage er gået med at plante blomster om og lave lidt nye planter til hjemmet. Den her sjove en der står forrest, har jeg fået af en dejlig venninde og nabo.
 Denne fine pelagonia er lavet ud fra en lille bitte stikling først i marts, men har allerede vokset sig stor med fine hvide blomster.
 
Tak for besøget og på gensyn ;0)

1 kommentar:

Annette sagde ...

Hvor skal man dog begynde...? Selvom jeg ikke er til frisk, syntes jeg det ser lækkert ud.
SMUK kage til den søde fødselar.
SMUKKE unge mennesker, og super fedt "billede" i rammen. Det kunne da være fedt at lave sådan en som gave, eller til sig selv.
Som altid, smukke blomster i dit hjem.

KYS KYS