mandag den 11. marts 2013

Lidt nyt på væggen

 For længe siden lånte Ditte mine dies til et lignende formål og lige siden har jeg skulle lave nogen til mig selv, det er så først sket nu. Men bedre sent end aldrig ;0)
 De er lavet med henholdsvis æble die og pære die. Ingen ad delene have blade jeg syntes passede så de er fundet via anden die og punch.
Jeg ved ikke helt om jeg skifter pærer ud med noget andet, for størrelses mæssigt passer de ikke til æblerne. Men nu får de lov at hænge lidt..
 
 Det var alt for idag, hav en dejlig dag og tak for besøget ;0)



4 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Sikke nogle super skønne billeder man bliver helt forårs glad ;O)

Heidi sagde ...

ser rigtig godt ud :-)

KFE Design sagde ...

De er bare super søde.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Hvor ser det godt ud!