onsdag den 6. juni 2012

Pop cake, indflytter gave og lidt fra Netto




I fredags var jeg i Kop & kande, de har jo alt til spændende kage bagning også endda -25% så jeg fik nogle cake pops pinde og en god spartel. Burde have købt en masse candy melts i forskellige farver:-(
Bogen er fra Netto til 49,-


Disse lækre sager fik jeg af min bror og svigerinde i indflytnings gave da de var her til mickis fødselsdag.. Ene lækre sager som jeg glæder mig til at bruge;-)


Og til sidst lidt kage godter igen fra Netto. Normalt laver jeg selv fyld til kagerne, både fordi det er dyrt på i forvejen en dyr kage med fondant mm. Men også fordi det altså smager bedre.. Men disse poser fåes i øjeblikket til kun 10,- og er rare at have i en snæver vending. Også har de lækre økologiske vanilje stænger fra Mexico.. Mmmm..:-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: