tirsdag den 15. maj 2012

Krus til en scrapper... Eller?

 I søndags købte jeg disse thermo krus i Netto.. Har dog fortrudt jeg ikke også købte dem i store, for de kunne sagtens bruges til scrappe krus når man er til conventions og lign. Der er låg på så det ikke vælter ud nogen som helst steder:0) Papiret indeni er let og skifte ud med scrap papir eller hvad man ønsker.
 Jeg har skiftet papiret ud indeni med Greengate papir og på billedet nedenfor, kan man se hvordan de så ud før..
Så krus til en scrapper eller en skovtur om man vil;0)

See you;0)

3 kommentarer:

Annette sagde ...

De skønneste scrappe-krus... Godt man lige kunne bruge noget af sin frokost på at KØRE en tur i Netto, og købe 6 store og 6 små krus, samt 4 prikkede duge... MUMS.

Skomagerhuset sagde ...

Super ide det vil jeg bruge til dagpleje børne når vi er på tur med et billede af dem hver altid til at kende ;-)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Har også købt stort ind, de er bare geniale.
Har også en plan om at skifte papiret ud, men lige nu får de lov at være som de er, syntes de er så søde.

Jeg fik ikke fat i de grønne, må se om de har flere idag.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi