fredag den 13. april 2012

Farvel til Hjørring og goddag til Sjælland

Hold da op, der er da vist godt nok lidt "dødt" her på bloggen... -Men der er sket en del i mit liv det sidste halv års tid og siturationen er nu den, at drengene og jeg flytter til Sjælland. Som de fleste nok ved, er jeg blevet skilt og det har været en hård tid for os alle og ikke mindst drengene. Men vi er alle kommet ovenpå igen og klar til at tage hul på et helt nyt kapitel på livets vej.

Opdatering følger senere.. Pakker stadig her i de sene natte timer for at være klar til at rykke imorgen tidligt;0)

Tak for besøget og på gensyn!

9 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Det må altid være svært at skulle pakke sit liv ned, men jeg vil ønske dig og drengene al mulig held og lykke i det sjællandske.

Mette W. Sørensen sagde ...

Held og lykke derovre, håber dig og drengene får det rigtig godt der.
Vi ses jo nok her i blogland:)

Louise Hou sagde ...

Held og lykke til jer. Jeg håber I falder godt til derovre og får det rigtig godt.

Lone sagde ...

Ønsker dig og drengene al mulig held og lykke i det Sjællandske... Kunne se på din status på Facebook, at det var det vestsjællandske du var flyttet til.....Så velkommen her til Vestsjælland ;-)

10na sagde ...

Ej, det er jeg bare ked af at høre. Tænkte nok der var andre ting i dit/liv der havde første prioritet. Held og lykke fremover til dig og drengene på "djævleøen"
Kh 10na

Olivia sagde ...

Hej Sofie. Jeg har savnet dine indlæg og jeg anede slet ikke, at du skulle skilles. Det er jeg ked af at høre og jeg ønsker dig og dine drenge alt mulig held og lykke på Sjælland!!!

Mette sagde ...

Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med dit nye liv. Håber du får tid og lydt til det krevtive igen, jeg savner din inspiration her på bloggen.

Kom godt til sjælland.... her er dejligt at bo :-) Jeg flyttede selv fra jyllan for 20 år siden.

Knus Mette

Mette sagde ...

Kære Sofie !
Jeg ønsker dig og drengene al mulig held og lykke på sjælland, her er nu ikke værst ;-)(jeg er selv jyde) Det kan være at du finder lyst til papir og scrap igen, nu hvor foråret er godt igang. Vi er mange der har savnet dine skønne input på bloggen.
Knus Mette

Alfie sagde ...

Hold da op, det lyder ikke sjovt. Men godt at du ser lidt lys nu. Nyder altid at følge din "green gate "blog, og håber at du kommer tilbage til din blog.