tirsdag den 11. oktober 2011

Med benene op eller ned?

 For en måneds tid siden plantede jeg min voks blomster om og nu står de med de fineste blomster i lange ranker, så det kunne de vist godt lide. Ved så lige derimod ikke hvad jeg skal sige om denne gamle orkide. Den kan vist ikke blive enig med sig selv om om den skal have benene op eller ned:0))
 Der har været meget stille på bloggen her det sidste stykke tid. Det er der sjældent, men i øjeblikket går jeg lidt "op ad bakke" og jeg må indrømme, at jeg ikke engang bruger min egen blogliste og i det hele taget computeren særligt meget denne tid. Til jer jeg havde på venneliste på facebook, så har jeg ikke slettet jer fra venne listen, men slettet min egen profil herfra. Jeg ved ikke om den kommer tilbage på et andet tidspunkt, men sådan er det i øjeblikket.
Inden længe lurer en efterårsferie som skal nydes med drengene som jo også har ferie. Dejligt.

På gensyn i nærmeste fremtid;0)

5 kommentarer:

mumi sagde ...

kære sofie. håber du har det godt?? og griner stadig af din orkide?? :-)))knus

Helle Sahl sagde ...

Ej altså den orkide der?!!.. GOdt vi lige fik en lille snak. Ses i næste uge. Knus

S_U_F_69 sagde ...

Håper du får tilbake blogglysten igjen. Synes den er kjempehyggelig å følge og du lager så masse fint.

Netti sagde ...

Jamen Sofie dog...har du det godt? Jeg bliver jo helt bekymret.
Mange knus herfra :)

Mette sagde ...

Jeg håber at en uges ferie med drengene gør dig godt, sol/D-vitamin hjælper sommetider på humøret, og en lang gåtur hvor hovedet bliver blæst igennem, er heller ikke en dårlig ting. Håber du snart er fit for fight igen. Cyber-Knus