mandag den 3. oktober 2011

Lækkerier fra convention

 Jeg fik en lille smule med hjem fra convention også denne gang. Det var ikke så meget som det somme tider er, ihvertfald ikke papir. Selvom der var rigtig mange butikker vist 8, så var der ikke ret meget papir jeg rigtigt brød mig om, men hos scrapper fandt jeg noget lækkert, lækkert noget i dejlige farver til billedet jeg fik af Annette. Jeg havde overhovedet ikke taget billeder med denne gang, da det ikke var meningen jeg ville lave laout, men  dejligt Annette havde billeder af vores drenge:0))
 En lille stak Thickers, en Spellbinders, ne dies og Diamond Dust.
 Et stemnings billede af en scrappe plads med en lille smule rod:0))
 Stemplet var et jeg vandt i kort konk. og det andet er et jeg byttede med Maria, jeg vandt nemlig en blog papir som hun rigtig godt kunne lide og jeg var ret vild med den store flippede blomst. Fint bytte;0))
 En pakke store QK
Og til aller sidst en pakke Lawn Faun jule stempler. Det var alt for idag, hav en god dag og på gensyn!

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Fede ting du har købt, hvis du vil se en mini-mops, så hop hen på min blog ;-)

Netti sagde ...

Lækre ting du fik købt :) Og supersmukt layout du også fik lavet...men så vidt jeg husker er Karia da også på billedet? :)

Anja Døj Jensen sagde ...

Så mange lækre ting du fik købt,, skønt. Glæder mig til og se hvad du får lavet med dem.

Mvh Anja

Mette W. Sørensen sagde ...

Synes nu nok du har shoppet;-) Sikke nogle lækre ting du har købt.. uhh skal også snart på jagt efter julestempler:-)