onsdag den 7. september 2011

En STOR overraskelse!

 Idag har jeg været til møde i Ålborg og var en smut i Living Trend og livsstil som havde fået masser af det ne Greengate. Især det røde med hvide stjerner er rigtigt sødt syntes jeg og jeg har skam også spottet et rigtigt flot tæppe med lige netop rødt med hvide stjerner på bagsiden. Idag blev det dog bare til viskestkker og servietter;0)
 Og et lille jule clear stamp fra Panduro
Også til en KÆMPE dejlig overraskelse... Idag ringede bedstefar fra Sjælland og spurgte om vi gav kaffe, jeg blev noget rundt på gulvet, for det er så absolut ikke hver dag han er i Jylland og sidste tur mente ham bestemt blev hans sidste (han er 94 år). Men jo, Bedstefar var i Jylland med Flemming, sikke en dejlig overraskelse!

Super dejlig dag har det været;0) Det samme til dig og på gensyn!

7 kommentarer:

Pia sagde ...

FEDT at få uventede gæster og så lige et tæt familiemedlem!

Knerten sagde ...

Wow, dette ser ut som om veldig sprek 94-åring ! Fantastisk :-)

Joan sagde ...

Ja, det er altid skønt med gode overraskelser :-)

Heidi sagde ...

Ejjj hvor dejligt - og hvor ser du super godt ud :)

Wiiiii grengate med stjerner, øv rød ikk lige passer ind til mig :((( Kan da næsten ikk leve uden stjerner ggg

S_U_F_69 sagde ...

For en flott overraskelse! Min sønn har sin oldemor på 94 også boende på Sjælland, men hun reiser ikke lenger (men klarer seg godt selv enda heldigvis). Så det må virkelig har vært et ekstra hyggelig besøk for dere.

Takk for en trivelig blogg forresten. Er ofte innom. Kortene dine er så flotte!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ej! sikke fine ting du fik dig.
Det røde viskestykke med stjernerne er super hertil jul.
Dejligt med sådan en fornemt besøg...

Knus Susi

Annette sagde ...

Sikken dog en DEJLIG overraskelse. Dejligt at Bedstefar kom en tur til det dejlige jyske...

Dejlige ting du også har fået købt dig.


KNUSER