torsdag den 21. juli 2011

Syet eller scrapper??

 Layout 47#2011

Et billede af en 3 årig Micki fra en hyggelig campingtur hvor han syntes det var meget mere hyggeligt under barnevognen ude ved os andre end det var i sin seng inde i campingvognen:0)

 Om det er syet eller scrappet ved jeg ikke, men ihvertfald rigtig meget syet. Alle de små forskellige tags har jeg fået af Ditte. Papiret kan jeg ikke huske hvor er fra, skyerne er lavet med 3 forskellige dies og et par af dem er herefter stemplet.
 Bogstaverne er forskellige Thickers, stakittet er lavet med MS border punch og blomsterne er fra Prima.
 Dana Cup er ved og være over os og næste uge står den mere eller mindre på fodbold, Mathias glæder sig (ved ikke om det er til fodbold eller de Svenske piger:0)) Når fodbold ugen er overstået, er der voksen tid... Eller dvs. Steen og jeg tager på weekend fra lørdag til mandag i Tyskland, det er rigtig længe siden vi bare har gjort det os to alene.
I samme uge får vi besøg af Annette og familie, det blivet top hygge!! Annette, husk nu scrap tasken;0)

Hav en rigtig dejlig torsdag (snart weekend) og på gensyn.






5 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Hvor er det et flot lo Sofie. Sikke mange fine detaljer. Og skønne farver. God dana cup uge til jer.

Heidi Ann sagde ...

Hvor er det et flot lo Sofie. Sikke mange fine detaljer. Og skønne farver. God dana cup uge til jer.

Annette sagde ...

Skønt LO du igen har lavet. Super fede mange små detaljer, og masse af skønne syninger. Ser skønt ud med alle de små ting i toppen. Ligner lidt en uro, som jo passer perfekt til billederne.

Du kan tro jeg nok skal huske på scrap-tasken og banko-tasken.

Knerten sagde ...

Kjempenydelig LO med herlig motiv og nydelige farger og pynt !!

Marianne sagde ...

Syet eller scrappet ved jeg ikke, om det er - men super lækkert, det er det!!
Sikke nogle skønne detaljer og super sødt billede :)