søndag den 8. maj 2011

Oliventræ og lidt kagepynt

 Så er mit oliventræ som jeg fik af Steen og drengene flyttet indenfor. Håber det nu står et godt sted her ved terassedøren og ved vinduerne, hvor det får masser af lys. Mit lille oliventræ har det rigtig godt og er fyldt med masser af flotte lysegrønne små blade og lever på samme forhold.
 Hvor er det dejligt, at andre sådan tænker på en når de møder kagepynt:0) Den anden dag fik jeg lyserøde hjerter og små søde blomster, de dejlige multicolour confetti havde jeg i forvejen. Taaaak Helle...

Dagen idag er mors dag og herhjemme starter det med æg, bacon, pølser og juice. Drengene mente det var en god ide og varme op til ferien, hvor det er morgenmads menu hver dag. Så står den på fodbold, hvor FC hjørring møder AGF. Nej, nej nej, jeg skal skam ikke med, så vil jeg hellere være hjemme:0) Men imorgen skal Steen ud og spille kamp og det vil jeg så til gengæld ikke gå glip af, det er nemlig 12 år siden han har været igang sidst! Jeg regner med og smutte i kælderen lige efter morgenmaden, så god søndag, god mors dag og på gensyn;0)

1 kommentar:

Anette sagde ...

Også god søndag og mors dag til dig. Mine drenge er taget afsted til fodbold, så her nydes søndag formiddag ved pc en,med en god kop kaffe. Knus Anette