tirsdag den 1. marts 2011

Kortmester opgave 2

 Kortmester opgave 2, lavet med papir fra October afternoon og rester. Isen er Spellbinders og vaflen er embosset. Teksten er fra Scrapper, ellers er der blevet brugt knap, snor og 3D puder, sommerfuglene er lavet med punch og alle papir felterne er syet på.
Til denne opgave, blev vist et kort man skulle blive inspireret ud fra også skulle der indgå en sløjfe og noget gult. Jeg valgte og arbejde ud fra de kvadratiske felter.
Der er først deadline på søndag, så denne gang (iøvrigt nok første gang nogensinde) er jeg i god tid!

Tak fordi du kiggede forbi og på gensyn;0)

3 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Hvor er det et skønt kort, Sofie..

Flot at du allerede har lavet det.. Jeg tænker stadig over mit....
håber jeg når at tænke færdigt...

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Du altså suveræn til det med de kort.
Og så er du god til at sætte farverne sammen.
Knus Fra Susi

Lone sagde ...

Woww sikke et flot kort. Havde egentlig også tilmeldt mig, men har ikke nået at lave noget endnu.... Så må sige du er hurtig allerede færdig med anden uges kort...:-)