søndag den 20. marts 2011

Forår ude og inde

 Idag tog jeg ud for og hente lidt til de udendørs potter også fandt jeg det her lille fine træ, så nu er der også taget hul på foråret indendørs!
Potterne uden for døren var godtnok triste og se på, men nu har de fået lidt liv igen og Steen har været en tur i haven, så det hjælper lidt på det nu:0)
 Nu skal hækken bare igang med og springe ud, så lidt mere sol og varme, så går det stærkt...
Ellers er der blevet bagt, vasket tøj og scrappet idag. Vi er ladet op og klar til og tage hul på en ny uge imorgen, drengene glæder sig ligefrem hver gang der starter en ny uge. (betyder kortere tid til ferie;0)

Tak for besøget og på gensyn imorgen.


2 kommentarer:

Netti sagde ...

Flotte krukker du har i haven og tusind tak for kigget :)

Anne O sagde ...

Kære Sofie, sikke nogle flotte krukker du har - de minder mig om alle mine ferier til Kreta ;0 ) Tak for din hilsen på min blog. Knus fra Anne