tirsdag den 8. marts 2011

Be Happy - Hero arts kort

Lige efter Hero arts sky stempel kommer dette clear stamps sæt som et af mine farvorit stempler:0) (måske et af de nye sæt godt kunne komme til og blive tæt konkurrent) Jeg har igen brugt Spellbinders, sky stempel til baggrund og en lidt svagere lyseblå sådan man kunne farve blomster, bi og græs.
Idag er vejret så knap så godt som igår, men det ser ud som om der er noget godt i vente til weekenden. Lige om lidt skal jeg på job et par timer og imorgen drager jeg en tur til København med min far og bror.

Tak for besøget og på gensyn!

2 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Hvor er det et dejligt kort - lugter lidt af forår, ikk...

Her i København har vi solskin i dag - håber det fortsætter til du kommer forbi... rigtig god tur..

Sanne sagde ...

Så dejligt at se kort med disse stempler - jeg elsker dette sæt og bierne er bare SÅ cute! Sødt kort Sofie ;)