torsdag den 10. februar 2011

Hortensia

 Hortensia hører bestemt til en af mine ynglings blomster, det har den altid gjort... Egentlig kan jeg godt lide både de blå, hvide og rosa, men denne gang faldt valget på den hvide.
Der har været lidt stille her de sidste par dage, men på den lade side har jeg bestemt ikke lagt:0) Der er gang i et par forskellige projekter både her og der, men endnu ikke noget færdigt, så det må vente med og komme på bloggen.
Derudover har Annette og jeg brugt meget tid på både computer og i telefon sammen for og finde årets ferie sted. Og sikke en oase vi har fundet frem til med både fodboldskole, svømmeskole, tennis mega giga badeland og meget andet.Derudover ligger stedet på direkte på en naturfredet strand fordi skilpadderne kolder til der:0) Hov fik jeg forresten sagt, at suiterne er med jacuzzi?? Uhmmm... Det bliver lækkert om et par måneders tid. Dejligt og have noget og gå og glæde sig til;0)

Tak for besøget og på gensyn


1 kommentar:

NostalgiBolig sagde ...

Hortensia er også bare så skøn, synes jeg. Og pelargonier. Kan godt lide deres charme og romantiske look:)
Altid skønt med friske blomster!