lørdag den 1. januar 2011

Orden i rodet. Klar parat scrap...


 Nu Steen havde ryddet op efter nytårs festen igår, gav jeg mig til og få orden på rodet i kælderen og det er hermed klaret!
 Det meste er sat i system igen efter alt julekort og gran roderiet

 Og jeg har fundet ferie billederne fra i år frem og har tænkt mig, at tilbringe resten af dagen i kælderen meds alle drengene sidder og ser fodbold ovenpå;0)
Det skulle gerne blive til lidt mere scrap i år end sidste og mandag bliver jeg hentet af en scrap venninde for, at tage i mandags scrappe klub. Det bliver rigtigt hyggeligt og måske (håber) det kan få gang i scrapperiet igen!
Fortsat god og måske kreativ dag??

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Det er altid dejligt med orden og system sådan efter alt jule-og nytårshalløjet :))
Her har jeg også helliget de sidste to fridag til mig selv og scrapværelset...bli´r dejligt :))

Marianne sagde ...

Rigtig god fornøjelse i kælderen. Håber du får en god dag.
Klem MARIANNE

Anne O sagde ...

Det ser skønt ud - sikke orden! Godt nytår herfra. Knus Anne

Heidi sagde ...

rigtig godt nytår til dig og hvor dejligt du er kommet lidt igang igen, glæder mig til at se hvad du får tryllet frem :)

Knus

Netti sagde ...

Hvo er jeg bare misundelig!!! Suk jeg må tage hævn senere :) Rigtig god scrapdag til dig :)