søndag den 16. januar 2011

Layout 13-14#2011 og lidt indkøb

Igår var der crop i Frederikshavn som var 12 timer med scrap, masser af godt selskab og lidt indkøb. Det blev til 2 færdige og 2 halv færdige layouts. Første her er Mathias som ganske lille da han elskede når skraldebilen kom forbi og som regel fik kan lov og trykke på knapperne.
Papir, bogstaver mm. var noget jeg købte igår hos Scrapper.
Næste layout er billede af Mathias fra Bulgarien med en lidt underlig hotdog. Papiret er både gamle rester og lidt fra igår.
Her er så lidt af det nye som kom med hjem. Den runde Spelbinders var jeg helt sikker på jeg skulle have med hjem, men isen vidste jeg ikke jeg måtte have før jeg så den. Sne krystallerne kunne jeg rigtig godt have brugt for et par måneder siden, men nu har jeg dem så til næste år. Fik forresten også et Tim Holtz alfabet...
En hel par stempler med dansk tekst og en lille ugle
Også noget rigtigt smart (Heidis ide) Lommer med Zip lås fra Kaiser Kraft til alle Donnas skabeloner! Ret smart så delene ikke falder ud og de passer til et lille ringalbum.
Lidt nyt papir



Og ellers en stak karton, en ny glossy accent, Flock og lidt bling hjerter. Også kan jeg fortælle, at der ellers blev lavet vimpler i lange baner igår... (havde desværre ikke kamera med)

Tak for besøget og god søndag aften!

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Tak for en super dag - trods alt ha ha ha ha nååå blev der lavet vimpler, gad vide om Helle også laved det gggg lækker indkøb og ikke mindst loér - måske ejg sætter mit på også

Knus

Helle Sahl sagde ...

Aaa haha.. ellers nogle ret grimme layout du har lavet der. Altså vimplerne er da ok pæne.

Neeej... det ser da rigtig godt ud. Skønne detaljer og super inspiration. Vi fik da både shoppet, scrappet og grinet amok ;o)

Tror sgu jeg må sætte mine på hen over året ;o)

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle gode layouts, du fik lavet og lækre indkøb!! ; )

Anonym sagde ...

Lækre loer.

Marianne sagde ...

Er de LOs virkelig fra 2001??? ;) ;) ;)
Super lækre er de i hvert fald... Og dejlge indkøb - jeg er vildt misundelig over de der snefnug-punches....