tirsdag den 25. januar 2011

Greengate Summer

 Nu har jeg haft god tid til og sidde og kigge det nye Greengate katalog godt igennem idag og jeg er ikke så begejstret jeg ikke kan få armene ned igen, men Wendy serien kan jeg rigtig godt lide, især den dybe tallerken og de høje kopper:0) Når jeg siger det, så er det fordi jeg tænker lidt på det jeg har i forvejen som det gerne skal passe sammen med. Godt er det, de har lavet så meget nyt til dem som har den franske stil denne gang også, der er rigtig meget mørkeblåt og hvidt og flot det er det da. Jeg er nok stadig mest til farverne;0)
I sommer humør, det bliver man ihvertfald med disse billeder og sneen er ved og være væk... Så lad os få noget tidligt forår!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Hmm, synes som dig. Der er mange flotte ting. Men jeg tænker også på at det skal passe ind i det jeg har. Blå duer ikke rigtig til mit.
Men kan kikke i kataloget igen og igen :-)

Moster-Mette sagde ...

Jeg har også kigget i det nye katalog idag, og farverne passer hellere ikke hjem til mig, men flot er det, dejlige sommerfarver. Glæder mig til det efterårskataloget og håber det bliver mine farvers tur, i mens vil jeg glæde mig over det jeg har.

Marianne sagde ...

Jeg Er faktisk også lidt vild med de store kopper, men har i forvejen de dejligte termokrus, så ikke mere koppe-køb til mig.
Klem MARIANNE

Anne O sagde ...

Er faktisk ved nærmere eftersyn heller ikke super begejstret for de nye design - for mig er det lidt for mormor-agtigt og det passer ikke hjem til mig, så jeg tror jeg fortsætter med at støve det gamle op rundt omkring. Knus Anne