søndag den 30. januar 2011

En stak mande/herre kort

 Det er ikke de farver jeg laver mest i, faktisk så og sige aldrig... Men fik en bestilling på et sådan, så mens jeg var igang lavede jeg lidt ekstra. Papirene er ældre Cosmo Criket, stemplet udenpå fra Scrapper og stemplet indeni fra Stempelglæde. (tror jeg nok)
 Metal dimserne har jeg haft til og ligge udenfor på en hylde et års tid for og få dem lidt mere rustne, for de passer ikke helt når de er helt nye og sølvfarvet til farver som disse.
 Det dejlige ved den her slags kort, er der ikke nødvendigvis skal dkrives en hel masse, da det udenpå siger sig selv... Indeni er der det runde skrivefelt medmindre man ønsker tage bagsiden i brug også;0)
Søndagen startede med og handle ind til den kommende uge og sikke et vejr der er idag! Micki og jeg er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur og hold da op, hvor har man det godt i hele kroppen nu. Og faktisk så fuld af energi, at jeg fluks går igang med en lille hovedrengøring.

Fortsat dejlig solskins søndag hvad enten den nydes ude eller inde!

Ingen kommentarer: