onsdag den 8. december 2010

Hygsom læsning


Har et par dage hvor jeg gerne skulle tage det med ro og det er ikke helt let, men med et par lækre nye scrap blade glæder jeg mig næsten til et par afslappende timer på sofaen;0) Til dem som ikke ved det, kan begge blade købes i Postkiosken i Hjørring. Dejligt let. Har gået og kigget længe efter posten idag, for han skulle komme med Greengates nye katalog og det glæder jeg mig rigtig meget til og se, så nu må han godt snart til at komme forbi ham eller hende postbudet.
Også har jeg brugt lidt tid på at flette små røde julestjerner og det er da vist godtnok længe siden, for jeg kunne da bare slet huske hvordan det var man begyndte. Men da det først lykkedes gik det helt fint.

Tak for besøget og på gensyn!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Ditte sagde ...

Dejligt med lidt hyggelæsning. Findes der noget bedre end at kunne sætte sig i sofaen med et par gode blade, og så bare lade halve timer flyve forbi?
God læselyst. Knus!

Mutte sagde ...

Bare det var mig der havde de blade og et par timer til at læse i.

Karina Beck sagde ...

Dejlige magasiner. Jeg ville ønske at jeg havde sådan en kiosk i nærheden.

Mette W. Sørensen sagde ...

Åhh ja sådan et nyt blad er nu ikke dårligt, slet ikke når man kan blive inspireret. Tror lige jeg skal den vej imorgen, havde faktisk glemt at de forhandlede dem derude..

Hellemor sagde ...

Der er ikke noget bedre end at gå og glæde sig til at læse et nyt blad. Jeg var slet ikke klar over at Postkiosken forhandle scrapblade. Tak for tippet.

Det er så hyggeligt at side og flette stjerner. Godt at der går nogle til en gang imellem, så der kan blive plads til nye.