tirsdag den 16. november 2010

Træ heste med prikker

Nu skal i få set mine søde røde nye ponyer med prikker:0) Jeg har flere gange kigget efter de originale fra min barnodm, dem som mange i rigtig mange år ikke gad have i sit hjem. Har godtnok også fundet dem flere gange, men de ligger på mellem 500-700 kr. alt efter størrelse og egentlig kan jeg meget bedre lide dem med prikker også er prisen kun 30,-

Der er ikke ret meget tid til noget om helst kreativt i hverdagene for når jeg kommer hjem fra arbejde er det mest det huslige som skal laves, men der er allerede lagt planer for weekenden igen;0)

Tak for besøget og på gensyn!

1 kommentar:

Mette W. Sørensen sagde ...

Meget søde ponyer, men er da hel vild med de elge du har købt, var det i Rema og mon der er flere så, det er simpelthen bare så søde:-)