fredag den 5. november 2010

Net party

Griner... Ja mine muffins kugler er flyttet ind i et af mine køkkenskabe, hvor de står og venter på det bliver jul:0)
I aften skal Mathias holde net party og de har fået lov, at låne stuen hvor de har tænkt sig og spille computer hele natten. Der er linet op til hygge, men der mangler stadig en deltager før der er fuldtallet. Der er købt ind til natmad som skal bestå af fransk hotdog og pizza;0)

Micki overnatter med skolen i en spejder hytte, hvor de holder halloween fest med diskotek og hele balladen. Imorgen tidlig bliver han hentet, da begge drenge skal med bedstefar på camping og det glæder de sig rigtig meget til:0)
Jeg har lavet en lille Greengate bestilling idag, men den får i se senere... Aftenen idagvil jeg tilbringe i kælderen og senere med en god film i soveværelset, da stuen er inddraget til imorgen. Vist også godtnok og bruge lidt timer til scrap, der er jo allerede meget snart julemarked i Torby igen;0)
Tak for besøget og på gensyn!

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg kan da se der er lagt an til en hyggelig aften. Og så natmadspizza ! Det lyder rigtig dejligt.
Håber du får en hyggelig aften/nat med scrap og film, når du nu alligevel ikke er velkommen i din egen stue!

Netti sagde ...

Det lyder ellers hyggeligt med netparty og camping :) Jeg håber at i får en dejlig weekend :)

Anne Thormose sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud - dejligt at du vil lægge hus til sådan et party.