lørdag den 20. november 2010

Der dufter af fyr og gran...

Det dufter så dejligt i hele kælderen af gran og jeg har hygget mig hele formiddagen og det meste af eftermiddagen med ler, lys, mos, kogler og masser af gran...
Første advents dekoration er lavet og jeg er nok lidt ked af, at jeg ikke har mere bark af denne størrelse og at jeg ikke lavede den i de farver jeg selv skal bruge i år, for jeg elsker dette stykke bark og en lidt anderledes dekoration...
Et par dekorationer å mindre stykker af bark.

 
Posted by PicasaDet var alt for idag:0) Imorgen skal der gøres rent og ordnes vasketøj og i aften skal der lørdag hygges. Tak for besøget og på gensyn!

1 kommentar:

Annette sagde ...

Hvor er det smukt - her er der også fuld gang i gran, lys m.m., og så har tossen glemt kalenderlyset i skabet, så nu må jeg se om jeg har gran m.m. til kalenderlyset.