lørdag den 2. oktober 2010

Greengate, Tilda og 40 års kort

En lille smule nyt Greengate og et jule klippe ark fra Tilda:0)
4 nye skamler fra Ikea til kun 29,- stk.


Et nyt julestempel med dansk tekst.

Og til sidst et kort jeg der skal bruges til 40 års fødselsdags fest i aften.

Skal ellers love for der er stille i blog land i dag, det kan tydelig mærkes der er convention i Middelfart og jeg skal også gerne indrømme jeg gerne ville have været med:0) Næste gang er jeg med, det er helt sikkert!

En hilsen fra mig til alle jer om en rigtig dejlig weekend!

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Håber også du/I får en skøn weekend - og det er ikke os alle, der er convention :o) :o)
Super skønt kort - håber modtageren blev glad for det :o)

Helle Sahl sagde ...

Super og enkelt kort. Jeg er da også helt misundelig på alle dem der har været til convention. Jeg skal helt sikkert også med næste gang.