torsdag den 23. september 2010

Et ordentlig spark bagi!

Først lige et par billeder af hvad jeg fik lavet sidste weekend... 10 l. æblegrød! Haven bugner som altid på denne årstid med æbler i lange baner og 3 forskellige slags og det er næsten synd de går til spilde:0) Den kommende weekend skal der laves en gryde fuld mere og et ordentlig læs æble tærter til fryseren.
Så skal i lige se denne lille søde prikkede kartoffel børste jeg fandt i Rema tror jeg det var:0)
Også til "sparket bag"... En gammel scrap venninde har nemlig givet mig sparket til at komme igang igen, så jeg er i fuld gang med og få det sidste på plads i kælderen igen og takker for sparket, det var virkelig det der skulle til. Og jeg glæder mig virkelig til at komme igang og ikke mindst til hyggeligt besøg i kælderen igen som forhåbenlig sætter gang i kreativiteten igen;0)
Jeg har nu arbejdet på mit nye arbejde i 4 uger og jeg elsker hver eneste dag og ville virkelig ønske jeg aldrig skulle lave andet. Ingen dage er ens og hold da op alle de små "guldkorn" der kommer i løbet af en dag får virkelig smilebåndet til at vende den rigtige vej...
Ellers er det udover arbejdet et temmelig stramt program for den kommende måned Oktober. Lige med undtagelse af denne weekend er alle weekender besat med 2 runde og halv runde fødselsdage, besøg til middag af gode venner og weekend ophold til Steen og jeg:0) Drengene skal med tog til København i efterårs ferien som de holder hos onkel Bobby, Pernille og lille Oliver. Det betyder jo så, at vi har tid til os selv som bliver brugt på en weekend ophold med wellnes i Tyskland. I uge 42 har jeg taget ferie så der kan blive lavet noget herhjemme også.
Det var en lille opdatering fra mig (den dårlige blogger) Tak for besøget og på gensyn!

3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hvor dejligt at høre du stortrives med det nye job, tænk at man kan være så heldig, at blive "sendt" ud til drømmejobbet.
Lækkert at æblerne bliver brugt, i stedet for de bare ligger og rådner, og det smager jo godt i diverse retter.
Håber I får et dejligt weekendophold. Knus!

Annita sagde ...

Jamen Sofie det er en SAND fornøjelse at sparke dig Hihi jeg har lavet 3 layouts siden weekenden... skal godt nok lige varmes op igen... noget af det ligner ... nej er nærmest værre end det man lavede i starten hihi
Dejligt at være glad for sit job og Hyggeligt med weekend ophold... vi har en børnefriweekend i efteråret... og så er det nok den sidste i MEGET lang tid... men skidt gør ikke noget :-) glæder mig til du er færdig med at pakke ud :-)

Malene Jacobsen sagde ...

Kære Fru Hansen Vil du skrive en mail til mig på mail@malenejacoben.dk jeg har noget jeg helt vildt gerne vil tale med dig om, og jeg ved ikke hvordan jeg ellers får fat i dig. smil.

Knus Malene