tirsdag den 31. august 2010

Små klip fra hverdagen på Solbakkevej...

Igår da jeg gik og gjorde rent, tænkte jeg på hvor meget stilen har skiftet siden vi for 13 år flyttede ind her på Solbakkevej. Hold nu op, hvor har vores vægge godtnok haft mange forskellige farver efterhånden, men nu er de "back to basic" hvidt stort set over det hele med en lille isblå farve detalje i stuen.
Vil bestemt ikke love, det forbliver stilen og det hvide hvis vi ser år frem, men en ting er helt sikkert! Farver, de er kommet for at blive.


Jeg mangler stadig min KitchenAid maskine i mit køkken og jeg er stadig i tvivl om den skal være lyserød, iceblue eller helt krid hvid.... Meeen hold da op, jeg SAVNER den:0)

Bedstemors blomster eller ej, så er jeg altså stadig vild med dem her. Uanset om de er lyserøde, røde eller hvide.





Det var en lille opdateret rundtur hos mig... De sidste pligter kalder inden jeg starter på job imorgen... Tak for besøget og fortsat god dag;0)

Ingen kommentarer: