mandag den 30. august 2010

En str. 38 og en gang retro

Retro... Totalt cool:0) Retro muffins formene købte jeg i den lækreste butik i Sverige som hedder lagerhaus. Hvorfor pokker kommer den kæde dog ikke til Danmark?
Også har vi fået et par nye lærreder til stuen af et par gamle scootere i dejlige farver...

Denne weekend er gået med ren hygge. Steen var traditionen tro med Torben til koncert hele lørdagen fra 12 middag til 12 midnat mens jeg hyggede med drengene. Den stod på pizza, slik, sodavand og en god gammel Dirch Passer film. Søndag var vi ude og købe ny seng til Micki som virkelig trængte og samtidig blev hans gamle junior seng begravet:0) Så han har sovet ekstra ekstra godt med Capone i nat sagde han i morges!


Onsdag starter jeg på mit nye job på Muldbjerg skolen i Hjørring hvor jeg skal være det næste halvårs tid. Formiddagene i special klasserne 0-3 klasserne og eftermiddagene kommer til at foregå i OK klasserne:0) Rigtig spændende.

Faktisk har jeg for første gang i flere måneder nu virkelig haft lyst til at scrappe igen, men nu var problemet så lige det, at de fleste sager stadig står i kasser! ØV... Nogen som har lyst og indrette et scrap værelse for mig? De fleste kender nok allerede stilen:0)
Tak for besøget og på hjerteligt gensyn!

Ingen kommentarer: