søndag den 11. april 2010

Scrappegodis DT opgave #1

Første DT opgave fra Scrappegodis var ene materialer fra Jenni Bowlin. Det var en rigtig dejlig pakke med masser forskellige sager. Jeg brugte det lækre tykke embossede chipboard, 2 farver karton og mønster papir som matte, kageserviet hvor jeg har brugt glimmer mist billet, knapper, snor, abc stickers, word labels, velur bånd også har jeg brugt en retro flower punch hvor jeg har skåret det yderste af blomster buerne af.
Her kan man rigtig se det flotte embossede mønster i chipboard. Jeg har sværtet det med Distressing ink ganske lidt over hele overfladen.

Bag billedet er der en lille ekstra tekst tag som bare drejes ud så den altid sidder fast.

Derudover blev det til et kort med det flotte papir. Bogstaverne er lavet på Bigshot, blomsterne er fra Prima og bling fra Netto.

Indeni er det holdt enkelt, da det var meget tykt på forsiden og i lommen skulle der temmelig mange penge. Dobbelt så mange som her, så det fylder godt det hele.


Idag når vi kommer hjem og jeg har fået ryddet lidt op mm. Så skal jeg en tur i kælderen og kigge lidt på det nye kit som kom igår:0)
Rigtig dejlig søndag til alle som er søde og kigge forbi hos mig!

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Dit LO er virkelig blevet super lækkert... Med en masse skønne detaljer :o)

Anonym sagde ...

så flott LO du har laget! Mange stilige detaljer! det nye kitet jeg har fått er helt utrolig flott, jeg gleder meg til å begynne!

Karina Beck sagde ...

Flot, både layout og kort. Imponerende, at du kan få så meget journalering på og flot kreativ måde at gøre det på.

Brit sagde ...

Super lækkert med mange fede detaljer....
God effekt den knude giver på blomster...

Hellemor sagde ...

WAU, Sofie. Hold da op et flot layout. Det er nogle flotte materialer du har brugt. Det ser rigtig godt ud med skriften rundt i kanten. Hold da op et arbejde. Det er et sjovt billed du har brugt.

Dit kort er også rigtig sødt og enkelt.

Lone sagde ...

Imponerende Lo med så meget journalering, ser super godt ud. Mange detaljer på det Lo, man blir jo aldrig færdig med at kigge på det. Kortet er superlækkert og stilrent

lam sagde ...

Hvor er det dejligt at se, at du stadigæk kan finde ud af at scrappe. Skønt layout