fredag den 9. april 2010

Hero arts & Distressing ink

Jeg fik den anden dag en dejlig, dejlig pakke fra Pia med masser af nye legesager:0) Og onsdag havde vi jo det dejligste solskinsvejr og vi lovede drengene, at køre i campingvognen og grille. De ville så gerne sove der og da der ikke er længere i skole derfra end der er derhjemme, så gjorde vi det og her har vi været lige siden. Jeg pakkede en smule scrap og har haft tid og sidde og hygge lidt med sagerne.


Her gik det udover 2 af de nye stempler og lidt Distressing ink. Faktisk rigtig mange forskellige farver.

Knapperne var også med i pakken og er fra Basic Grey. Det er nok længe siden jeg har hygget mig så meget med kort og fik rigtig eksperementeret med de forskellige farver og teknikker. Det er ikke sidste gang jeg skal prøve det!

Det var alt for idag, for nu skal der leges videre mens der hygges i campingvognen. Og helle:0) Der er ikke koldt, tværtimod er der nok næsten varmere end derhjemme med varme både i fortelt og vogn;0)


Rigtig god weekend og tak for besøget!

7 kommentarer:

Knerten sagde ...

Så flotte bakgrunner du har lavet; riktig fine kort !
Ha en flott weekend, frue :-)

Ann Hedvig sagde ...

Disse kortene var kjempeflotte!

Likte måten du har fått fargene til å gå ton i ton :o)

BellaMio sagde ...

Det er ellers nogle skønne sager, du har fået købt!! De stempler er så flotte!! Og kortene er rigtig flotte!! Ja det dejlige vejr er helt fantastisk, man er bare så klar til forår efter den lange vinter!! Mon ikke I også får en dejlig weekend i campingvognen!?! Knus

Karina Beck sagde ...

Superlækre naturkort, du har lavet med de skønne stempler.

Anne Thormose sagde ...

Lækre kort, du har fået lavet. En hel anden stil, end vanligt, men stadig lige så flotte. ;o)

Fru Larsen sagde ...

Jeg har lige holdt fri fra pc'en nogen dage, så jeg var spændt på at se hvad der dukkede op, og hold da op hvor det var dejligt at kigge på! De her kort er bare så lækre, kan godt forstå hvis du vil ha mer...

troll13 sagde ...

Uhhh hvor er det længe siden, jeg har været på blog rundfart. Sikke meget jeg er gået glip af.
Sikke mange lækre ting du har lavet siden sidst. Og disse kort er jo bestemt ikke en undtagelse ;o)))
Det er altid hyggeligt at "besøge" dig og se alle dine kreationer :o)))