onsdag den 10. marts 2010

Tilda med jordbær

Eh hvor har jeg hygget mig med disse farver, for det er lige mig! Det er det nye papir fra Imaginice med friske farver og blig.
Stemplet er farvelagt med Distressing Ink, endda de nye farver jeg købte i lørdags. Hvor er der mange flotte nye farver, det er lige de farve nuancer som har manglet.

Blomsterne er fra Prima og knapperne er de nye farver fra Button Bonanza. Tak fordi du kom forbi hos mig idag og tak for de søde kommentarer, fortsat dejlig solskins dag;0)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ai hvor er det skønt det kort..de farver og også lige mig :O) Solskinsdag...det må være ønsketænkning eller...her er det bare gråt i gråt. Men du må ha en dejlig dag uanset vejr!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte farver, du har lavet kortet i! Lækkert.

Jette / ma11edina sagde ...

ja, det er da et rigtigt "Sofie-kort", det her! Dejlige glade og friske farver! Lækkert kort :D

Mari sagde ...

for et flott kort!
skulle ønske jeg fikk til å lage kort med stempeltrykk!

Ha en fin dag:)

Helle Sahl sagde ...

Lækkert kort i de dejlige farver. Drengekortene med stjerner er også flotte.

God weekend

Ineke Original sagde ...

Just love this! Well done!