onsdag den 17. marts 2010

Klar Pirat go...

Idag i kælderen fik jeg lavet et pirat kort. Det lyder måske ikke af meget til der er brugt det meste af dagen i scrappe værelset, men dem som farvelægger stempler ved helt sikkert godt det tager tid... Ca 2½ time ialt tror jeg det tog.
Jeg havde ganske lidt pirat dies, så jeg bestilte kanonen og skatte kisten og de skulle afprøves idag. Stemplet er et ældre Magnolia stempel.

Der er brugt lidt dims og scrappers net, ellers er det vist kun dies der er brugt idag.

Bagsiden af kortet med et gammelt stempel fra dengang jeg var DT hos scrapmagasinet.
Jeg er ret glad for det, syntes det er rigtig sødt:0)
Idag har jeg haft telefon møde med Annette fra Dreampapers for det var vist ved og være på tide hvis vi skal være sikker på og komme til Bulgarien i år, for hver eneste dag vi har kigget svinder der stødt i afgange og hoteller! Men ferien er i hus på det lækreste luksus hotel i Sunny Beach med kæmpe vandrutchebaner vandpolo og all inclusive;0)
Tak for besøget og på gensyn!

8 kommentarer:

Stina sagde ...

Så duktig du är. De här var också så fina.:-)
Tack för besöket hos mig.:-) Kram Stina

Maria Krumbaek sagde ...

super fedt kort!

Randi WS sagde ...

Kjempeflott kort med mange fine detaljer, og nydelig farvelegging :)
Liker ditt personlige stempel veldig godt!
Klem, Randi

Hellemor sagde ...

Nej et flot drengekort og jeg kan godt se at der er lagt meget tid i kortet, da der er kredset om de mange flotte detaljer. Jeg vil også hellere lave 1 kort jeg er tilfreds med end 3 jeg ikke er glade for.

Dit forrige kort er dejligt tøset. Flotte farver sammen og ikke mindst lækkert design.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det altså bare så flot, et rigtigt piratkort og drengede.
Super flotte detaljer.

Brit sagde ...

Super sødt kort du har fået lavet.

Og rigtig god tur og ferie til Bulgarien, når den tid kommer :)

Signe Hegnet Hamann sagde ...

Hvor er det dog et sødt kort :O) Du er skrap til at lave kort :O)

lam sagde ...

Skønt lille piratkort og ja farvelægning kræver en del tålmodighed....nok derfor jeg ikke er til motivstempler der skal farvelægges ;O)