onsdag den 31. marts 2010

Hängler & Stängler, Magnolia og Motivet stempler sælges

Stempel 1: Motivet fødselsdags motiv monteret m. EZ mount. 75,-
Stempel 2: Magnolia trolde pige 35,- Reseveret

Stempel 3: Edwin fisker 35,- Reseveret

Stempel 4: Tilda med julekager 35,- Solgt

Stempel 5: Magnolia trold 35,-

Stempel 6: Edwin med julekringle 35,- Reseveret

Stempel 7: Magnolia siddende trold 35,- reseveret

Stempel 8: Edwin med kost 35,-

Stempel 9: Tilda med bamse 35,-

Stempel 10: Siddende Hängler dreng 80,- Reseveret

Stempel 11: Siddende Hängler pige 80,- Reseveret

Stempel 12: Hängler pige med fuglehus 80,- Reseveret

Stempel 13: Hängler pige på grøn kvist 80,- Reseveret

Stempel 14: Hängler pige med vinger 80,- Reseveret

Stempel 15: Hängler dreng med vinger 80,- reseveret

Stempel 16: Hängler pige med hat 80,- reseveret

Stempel 17: Hängler dreng med seler 80,- reseveret


Stempel 18: Hängler hjerte 25,-


Alle stempler er eksl. porto

3 kommentarer:

Irene Hermannsen sagde ...

Hej.
Jeg følger med på din blogg, og synes du laver nogle fantastiske kort osv.
Ville gerne sende dig en mail men kan ikke rigtig finde en ard (:
Har nemlig nogle spørgsmål, som jeg vil blive meget glad for hvis du svare på.
Hvilken stempelpude bruge du når du lave den lyseblå "sky-bagrund" på din "bi-kort" , som du har lavet tidligere ?synes at min bliver alt for blå når jeg bruger min lyseblå.
Når du laver syninger på dine kort, hvilken tråd bruger du så?
Og hvordan får du dem så pæne / lige ( for du syr dem i hånden ik? ) Er det bare øvelse gør mester (:
Mange hilsner Irene
Bolderslevgaard@gmail.com

JetteM sagde ...

Hejsa
Jeg vil meget gerne køb følgende 3 stempler, hvis de altså ikke allerede er solgt.
Stempel 5: Magnolia trold
Stempel 8: Edwin med kost
Stempel 9: Tilda med bamse
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg ellers kommer i kontakt med dig en ved at skrive her. Håber det er okay. Min adr er morecon(a)post.tele.dk
De bedste hilsner
Jette

Anna sagde ...

Er de alle solgt?