tirsdag den 30. marts 2010

Camping scrapperi

Et hutigt lille indlæg fra os her på camping pladsen;0) Her er der gang i lidt camping scrapperi og idag skal der scrappes et par kort med de her stempel motiver jeg fik malet igår fra Hängler.
Det er ikke meget jeg har fået lagt nogen kommentarer på jeres eller nogens blogge, for internettet hernede er meget ustabilt og man ryger hele tiden af nettet. Nu vil jeg håbe dette indlæg ryger nogenlunde smertefrit igennem.
1000 tak gor besøget og på gensyn!

9 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

hvor er de flotte farvelagt - kan i have en god tur :)

Jette / ma11edina sagde ...

Søde stempler og som altid super flot farvelagt!!
God campingtur og god påske :D

Knerten sagde ...

Fargeleggingen din er jo helt super ! Ha en riktig god påske; og nyt våren :-)

Karina Beck sagde ...

Campingscrap det lyder rigtig hyggeligt.
Rigtig god påske.

Joan sagde ...

Hyggeligt med campingscrap. Fantastisk flot farvelægning, har endnu ikke selv prøvet de nye Distress Ink, men håber jeg når det i løbet af påsken.
Fortsat go camping :)

Knerten sagde ...

Hei igjen;
bare en liten hilsen for å fortelle at jeg har noe til deg i bloggen min !
Påskehilsen Knerten

Helle Sahl sagde ...

Uhh, det lyder koldt. Ha´ en god påske.

Lykke sagde ...

De er virkelig flotte, ville ønske jeg var lige så god til at farvelægge stempler :-D

Randi WS sagde ...

Bloggen din er så utrolig flott, og du gir meg masse inspirasjon. Tusen takk! En velfortjent award venter på deg i bloggen min ;) Påskeklem