onsdag den 13. januar 2010

Hyacinter frem fra vinterhi...

Sidst i november købte jeg bl.a. 2 hyacinter som siden har stået i vores forgang hvor der ikke er isolering. Igår hentede jeg dem ind i stuen og de ser ud nøjagtig som den dag jeg købte dem. Vægsten har simpelthen været i dvale pga. kulden.
Jeg er ret spændt på, at se om de kommer med flotte blomster. De ser helt ok ud, så nu må tiden bare vise hvornår de "vågner"

De lyseblå kopper kom med i stuen, jeg trængte til lidt lyse farver og forår;0)


Hvis nogen af jer skulle have lyst, at besøge nogle dejlige bolig sites, er der nu lavet en ny liste. Den findes i venstre side under bloglisten som var der i forvejen. Jeg har ikke fået lagt dem alle ind, men det kommer indenfor de nærmeste dage.

5 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Sofie.
Jeg handler også hos Maria i Aalborg, men bruger også nettet meget.
Savner virklig nogen der gider ha´et stort udvalg af greengate, da man tit skal søge efter det.
Så handler jeg også i Sverige hos Elasahem samt Contrystyle.
Håber dine hyasinter kommer igang med at blomstrer.
Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det er hos Living Trend jeg handler i Aalborg.
Ja, hun har en fed butik, dem skulle der være nogle flere af..
Knus Susi

Lillan sagde ...

tusen takk for koselig kommentar:))

kjempe fin blogg du har!! ja greengate er herlig!! Elsker det!

Ha en fin dag!!

klem Lillan

Hellemor sagde ...

Som sædvanlig er det rigtige hyggelige billeder af dine flotte "opstillinger". Utroligt med hyasinterne at de ikke er gået til i det kolde vejr.

Ragna sagde ...

Jeg har nogle glas fra Tiger 2 stk for 10 kroner. Dem er jeg rigtigt glad for. Men jeg tror desværre kun, at man kan få dem i en størrelse. Til gengæld findes de med låg i mange forskellige farver. Jeg har knapper, blomster og brads i mine.