tirsdag den 12. januar 2010

Hvad man ikke finder når man rydder op:0)

Bøgerne er dog ikke nogen jeg har fundet ved en oprydning, men købt i Tiger for 30 kr. stk. Det er dog mest børneværelse/ungdomsværelser, men en masse gode ideer til kreative sysler.
Ja igår var jeg ved, at rydde op i mine skabe ovenpå og helt inde bagi, lå mine gamle prikkede pudebetræk. Tænk, dem havde jeg fuldstændig glemt jeg havde:0)

De er ovenud skønne syntes jeg og tænk, de er købt i Rema 1000! Jeg tror jeg er den de få der kunne lide dem, for de var nedsat til 10,- og jeg fik MANGE:0)

Jeg har dem også i lys lilla, men de passer ikke så godt herned i stuen. De får lov, at ligge i vinterhi lidt endnu;0)

Jeg har lovet drengene, at der er hygge og kage når de kommer hjem idag, så jeg skal en smut i køkkenet. Ellers skal jeg i kælderen og have lavet et par ting til min far og Åse som har kobber bryllup imorgen.
Tak for de mange kommentarer og hvor er det dejligt der er så mange "nye" som ligger en hilsen så jeg også har mulighed for at komme på besøg på jeres blogs;0) Jeg har rigtig mange dejlige bolig sites i mine farvoritter og hvis jeg får tid i løbet af dagen, bliver der lavet links til bolig sites så alle har en mulighefor at besøge de dejlige sider. Rigtig fryd for øjet siger jeg bare!

1 kommentar:

Netti sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud med de puder. Jeg har købt nogle engang i Netto der også passer fint ind. Man bliver i godt humør af at kigge på dem :)