tirsdag den 12. januar 2010

Et kig i køkkenskabet

Jeg har været ved, at gøre rent i mine køkkenskabe idag og det er for mig altid en dejlig oplevelse! Her er nogle af de dejlige syn der møder en, herlig kombination af farver og mønstre. Det er da lige til at blive glad af, også selv om man gør rent:0)
En smag af sommeren står klar til i gamle syltetøjs glas.


Hvordan ser det ud i dine køkkenskabe? Det kunne være hyggeligt, at "komme indenfor" hjemme hos dig. Så læg en kommentar hvis du lukker os indenfor;0)
Fortsat dejlig tirsdag med (ihvertfald her) høj solskin!

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

I only wish i had so much beauty in my kitchen... in my dreams...

Thanks for the lovely pics.

From The Netherlands, Ilona

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa

Ja det er rigtig dejligt med alle de flotte farver fra Green Gate, hvis du har lyst kan du kigge på min lille blok, jeg er nemlig osse helt vild med Green Gate.
Betina-sommerhusstil.blogspot.com
Mange glade hilsner Betina.

Anne Thormose sagde ...

Nope, nej, glemt det! Du kommer ikke indenfor i mine køkkenskabe. ;o) Hvis jeg havde mere af det skønne Green Gate, ville du være velkommen, men ellers er der vist kun kedeligt hvidt service og en masse rod!
Hmmm.... men det kunne da alligevel godt være, at man skulle tage dig på ordet, få ryddet lidt op og ud, og så taget par billeder. ;o)

Hellemor sagde ...

Åh, bare det var mine køkkenskabe med det flotte service. Mine køkkenskabe er ikke egnet for offentlig skue og de er også rigtig kedelige. Damen vil hellere scrappe.

Tak for kigget, Sofie.

Gitte Ottosen sagde ...

det er da de sjoveste jeg lægger mærke til. I det skab med sylteting og sager har du et glas med små kiks med hård glasur på? det var min allerbedste guf, men har ikke set dem i årevis - giver glæde i hjertet at se de stadig eksisterer :-) jeg må på jagt.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! det er så skønt når man har været igennem, med den store rengøring.
Jeg elsker også Greengate.
Og har lige bestilt deres nye sommer varer.
Glæder mig så meget til det kommer.
Jeg gik igang med at ordne min den ene stue idag, og det endte med at jeg flyttede lidt rundt.( typisk mig)Sagde min mand...
Der blev pludselig meget mere luft i stuen.
Lægger nogle billeder ud, når jeg har fået betrækket og puderne strøget og sat på sofaerne igen.
Så kig ind på min blog...
Knus Susi