lørdag den 23. januar 2010

Den stærke vilje!

Det er bestemt ikke viljen der har manglet, men kreativiteten/lysten til at scrappe har bare ikke været der i et stykke tid. Jeg tror det hænger sammen med jeg har gang i en del projekter i øjeblikket. Jeg er ved, at sy, hækle et tæppe også har jeg en del male projekter igang. Men igår fik jeg lyst, at sætte mig i scrappe kælderen igen. Jeg er dog slet ikke tilfreds med resultatet, så det kunne godt tænkes det ikke er helt færdig endnu. Farverne er slet ikke mig, men det skulle jo gerne passe til Halloween.
Jeg er STOR fan af Thickers og især plastic. (bare duften når man åbner en pose;0) Og disse her er jo lavet direkte til et halloween layout.


Jeg fik "luftet" mine halloween dies, det er ikke så tit de er i brug. Nu vil jeg håbe jeg kan finde kreativiteten igen, ihvertfald har jeg været gennem en større oprydning i kælderen og alle mørke/vintage papirer, pynt mm. er væk og solgt, jeg kommer aldrig til at bruge det. Jeg har bunker af billeder på computeren og har ikke fået lavet så forfærdeligt mange siden jeg for snart 4 år siden stoppede i PhotoCare, så nu skal jeg vist til at se og få dem fremkaldt. Der er så mange jeg gerne vil have scrappet. Nu er der snart kreativdag i Asdal, det glæder jeg mig rigtig meget til. Det bliver dejligtog komme ud og scrappe helt uden og skal have butik med, bare ren afslapning:0) Jeg har også meldt mig til Ejsing, det bliver rigtig hyggeligt! Skal du med?
Igår lagde jeg et par ting i mit galleri på Twopeas og her til morgen opdagede jeg, at det ene layout ligger på 2. pladsen på top 10. Det andet ligger på 10. pladsen. Hvor sjovt:0) Du kan se det her
Tak for besøget og fortsat god lørdag.

2 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Kan da absolut ikke forstå du ikke er tilfreds, det er da et vild fedt LO du har fået lavet og en masse gode detaljer... flot

Da jeg ville gå ind på din blog under overskriften how cool, skrev den at indlægget ikke eksisterede og det var jo så Halloween der kom frem da jeg gik ind på dit navn.... Mon du ved hvad der er gået galt der !!!

Netti sagde ...

Super at du kommet til Scrap i det Jyske..jeg glæder mig til at hilse på dig :)
Det er et sødt layout du har lavet og slet ikke i sofiefarverne..wow!