fredag den 18. december 2009

Nye juleblomster skal der til!

Ja lidt nye juleblomster skal der til, for mine hyacinter blev forvokset og efterhånden lidt for store. Første billede er fra min opsats på bordet, der ligger ene ting jeg holder af:0) Kugerne, lysene fik jeg af Ditte her i December, Den prikkede brødkurvs serviet er fra Heidi, lys og servietter fik jeg af Ditte sidste år til jul og hjerterne og båndene købte jeg selv i Rema idag.
En lille krans af røde julebær hænger på min købmandsdisk.

Her er så nogle af de blomster jeg købte idag. Hvide juleroser, de er godtnok ikke ægte, men nogle rigtige flotte nogen af den kunstige slags syntes jeg. Jeg satte lidt grangrene ved, det pyntede lidt her i julen.
Og til sidst har et par mini julestjerner byttet plads med mine hvide hyacinter:0)

Det var så det for idag, jeg vil bruge aftenen til at kigge på mine kommende køkken gardiner... De volder mig mange tanker, for der er så mange ideer. En ting er dog sikkert, der skal helt sikkert bruges stof med de rød/hvide køkken tern jeg viste jer igår.
Fortsat dejlig fredag;0)

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Dejligt med juleblomster og julepynt, det hygger alt sammen. Rigtig god (travl) weekend til Jer. Knus!

Jette / ma11edina sagde ...

Lækkert, lækkert mix af pynt du har i kurven ;-). Dit hjerte er bare sødt og naturligt og ser rigtig godt ud på kommoden. Held og lykke med gardinerne, dem glæder jeg mig til at se :)
God weekend i det nordjyske.