onsdag den 30. december 2009

Indkøb med farver

Mandag tog drengene og jeg toget til Ålborg og var på rigtig hyggedag. Selve togturen var i sig selv en oplevelse for de som næsten aldrig kører i tog. Og som jeg fortalte i sidste indlæg besøgte vi den lækre butik "Tapeter" og her er hvad jeg købte. De søde blomster gryde svampe fra "RICE" havde jeg købt til Dittes og Mors kalender gaver og jeg var rigtig ked af, at jeg ikke selv fik dem købt også, så de skulle med hjem!
Lampeskærmen er også fra Rice og jeg havde rigtig svært ved at vælge om jeg skulle tage den iceblå med pink bånd eller den røde med hvide prikker. Men den røde med hvide prikker blev det:0)

Også til disse to metal potter. Jeg havde allerede en i en mindre størrelse som er købt i Sønderjylland for et par år siden. Jeg kunne bare ikke stå for dem, så de kom med os hjem.
Igår var vi i Biografen og se Alvin og de frække jordegern 2 og hvor var den sød! Smadder sjov film du virkelig må tage børnene med ind og se;0)
Imorgen skal nytårs aften traditionens tro fejres med Ditte, Torben og deres dejlige børn, det glæder vi os til. Jeg har til dagens anledning fået ny frisure og ny hårfarve! En helt ny hårfarve... Fnis:0)
Og her til sidst vil jeg gerne benytte lejligheden til at ønske bloglæsere af denne blog et rigtigt festligt nytår og på gensyn i 2010. Pas nu godt på med alt det festlige fyrværkeri og kom godt og sikkert ud af det gamle og sikkert ind i det nye år!

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvorfor er der ikke noget billede af dit nye hår...?
Det vil vi da rigtig gerne se.

Tillykke med din mor idag - rigtig godt nytår til Jer alle og gæsterne i morgen.

fie & Co sagde ...

Griner:0) Det kommer med billederne fra imorgen... Jeg kan afsløre, at det er noget med lilla!

Mette W. Sørensen sagde ...

Søde ting du har fået købt og ja det med at køre tog er da en stor oplevelse når man er vant til bil :-)

Rigtig godt nytår til dig og din familie

Gitte sagde ...

Sikke nogle fine ting du har fået købt.:)
Det lyder til at dig og drengene havde en god tog tur til Ålborg.
Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. På gensyn i 2010:)