tirsdag den 22. december 2009

Det blev ikke solgt, men LYSERØDT!

Jeg kunne altså ikke nænne at sælge mit gamle møbel (sorry Helle & Mariann) Selv Steen var ked af at skulle af med det, så vi blev enige om, at det fik en ekstra chance på Solbakkevej. Det har fået en lille ansigts løftning og er nu blevet lyserødt! Ditte kom med forslaget og jeg skal ikke overtales længe når det handler om den farve:0)
Pu ha, det tog lang tid, men det er hele arbejdet værd syntes jeg.

Hvad er livet uden farver? Ja for Solbakkevej 9 er ihvertfald ikke et sted for dem som ikke er til det...

Når jeg tænker tilbage har jeg altid været vild med farver lige så længe jeg kan huske tilbage. Jeg kan huske, at jeg drømte om at bo præcis som Pippi i Villa Villakulla. Sikke et fantastisk hus i glade farver både ude og inde:0)
Nu skal jeg vist snart til at igang med at scrappe igen, for jeg mangler lidt til væggene tror jeg og sy, det skal jeg igang med i julen når børnene har travlt med at lege med deres nye julegaver...
Tak for besøget og på gensyn;0)

10 kommentarer:

Annette sagde ...

HJÆLP er du vild for en farve (ja det er jo ikke lige mig) men totalt pippi-agtigt.
Håber i blive glade for det, og at det må bo på Solbakkevej nogle år endnu.

Karina Beck sagde ...

;=O!!!!!!! Jeg er total mundlam!!
: )
Rigtig god jul til dig og dine kære.

HenrietteH sagde ...

Waw, siger jeg bare.. sikke et friskt pust i denne travle tid..

Modigt - og lækkert...

God jul til dig..

Jayne sagde ...

Wiiii eeelsker luserød hi hi. så syntes det en fantastisk ide og så får du et nyt møbel... Kan godt forstå du beholder den.. glædelig jul til dig og dine kære.. :-)

Ditte sagde ...

Godt du ikke solgte det. Synes det er blevet flot, Smagte du på malingen? Ligner noget man kunne lappe i sig ;O)

Annette / aka sagde ...

Du er en modig dame ! Men hold op hvor fint det er blevet.
Rigtig pusse-nusse-lyserød. Og det er positivt ment !

God jul til dig.

Netti sagde ...

Hvor ser det frisk og muffin-glasuragtigt ud. Jeg kan godt forstå at du ikke kunne nænne at komme af med det. Godt at i beholdte det :)

Anonym sagde ...

Dine billeder fra dit hjem er altid til stor inspiration.

Glædelig jul og godt nytår.

Julehilsninger fra
Alfie.

BellaMio sagde ...

Hold da helt op det blev flot!! Jep farver er med til at pifte lifet op!!

Kan I have en skøn jul alle sammen og tak for masser af gode studer i butikken!! :)

Helle Kjul sagde ...

Det blev rigtig flot, du er en ihærdig kvinde. Rigtig glædelig jul til dig og din familie...