onsdag den 25. november 2009

Pipstudio

Jeg har forelsket mig i den dejligste kalender fra Pip studio! Kalenderen kan køber her . Iøvrigt en rigtig lækker web shop.
Hvis du er lige så glad som jeg for farver og mønstre, så vil jeg rigtig gerne dele dette link med jer hvis i ikke i forvejen allerede kender det. Se engang her Det sande drømmeland! Der er op til flere ting som sagtens kunne komme på min jule ønskeseddel til julemanden. Mums...

Utroligt hvad farver kan gøre ved ens hverdag, ens humør og ens glæde... Blot et lille indlæg inden jeg drøner i seng. Nat, nat:0)

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Ja, det er jo ikke til at stå for.

Sanne sagde ...

To lækre links- tak for dem Sofie.

Ha´ en fantastisk dag!
Sanne

Karina Beck sagde ...

For pokker da hvor er de søde.
Du må have en god dag.

Jayne sagde ...

Er vild med mærket PIP har sengetøj i det... men det kan da betale sig at bestille det over nettet :-) tak for de fine link.. dejlig dag til dig