mandag den 9. november 2009

My minds Eye

Igår aftes fik jeg taget hul på mit nye indkøb fra Kreative Fornemmelser. Hele serien fra My minds Eye, uhm... Den er lækker:0)
Jeg fik lavet 4 fort efter nøjagtig samme skitse med få forskelligheder.

Tekststempler er fra Scrapmagasinet og ellers har jeg brugt EK scallup punch, EK rund punch og StampinUp! punch.


Jeg blev så glad igår, da jeg sad og kiggede i gamle stempler for jeg fandt mit gamle personlige stempel som jeg fik af Lisbeth, da jeg var designer hos Scrapmagasinet. Det skal jeg da vist til at bruge igen, det er da for sødt:0)

Og sidst men ikke mindst skal i se denne dejlige nye Muffins bog som jeg har fået af søde Ditte:0) Jeg skal vist have den "afprøvet"...


Nu skal jeg på "ande jagt", for naturligvis skal vi da have and i aften! Tak for besøget og fortsat rigtig god tirsdag.

10 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det nogle skønne kort du har lavet - den bog ser for lækker ud uhmmm :o)

Vi skal også ha and i aften med hele svinderiet og risalamande til dessert uhmm næsten som juleaften ;o)

Rigtig god dag knus

Anne Thormose sagde ...

Skønne kort og lækkert papir.

Bogen er bare skøn, og jeg kan godt anbefale de saftige fibermuffins på side 218 - de går rent ind hos børnene. ;o)

Gitte sagde ...

Super skønne kort. Vild med det papir.:)
Mums muffinsbog hvor lækkert.:)
Du må ha' en god mortensaften

Sanne sagde ...

Det er blevet til nogle super flotte kort med det nye MME papir Sofie. Det er nogle skønne farver!

Elisabeth sagde ...

WOW, så skjønne kort du lager, utrolig flotte!
Og muffinsboken...ja den ser jo bare herlig ut!

Karina Beck sagde ...

Rigtig søde kort. Ja det papir er lækkert.
Ikke dårligt at få foræret en muffinbog.

Hellemor sagde ...

Uhh, nogle flotte kort du har lavet med det lækre papir. Jeg var også ovre ved Pia og forsyne mig med hele serien. Glæder mig til at komme igang med det.

Lækker bog du har fået af Ditte. Du må lige sige hvis der er nogle gode opskrifter deri. Ane har jo også en svaghed for muffins.

Netti sagde ...

Sikke flotte kort du har fået lavet. Og den bog ser da for lækker ud.. MUMS!
Vi har ikke fået and i aften for jeg har været til spinning og så vil jeg altså ikke spise fed and bagefter ;)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte kort du har lavet - meget enkle men utrolig skønne... Jeg syntes den serie er for fed og lige i mine farver... :o)
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

Wow nogle lækre kort du har produceret med den yummy serie. jeg synes at det er den hidtil bedste serie de har lavet :-) håber at du fik jagtet
and igår. Tak for din mail .... Skriver til dig i aften. knus Pia