mandag den 16. november 2009

GypsyQueen is still alive!


For mig var det her det hele startede, hos Gypsy Queen. Når man siger Gypsy Queen, siger man også Sue og som et led i hendes fravær for ca. 2 år siden blev der meget stille i både forum og galleri til stor ærgelse for rigtig mange scrappere. Men Sue har fundet sin Mojo og sin kreativitet og er tilbage igen. Med det vil jeg så sige til alle nye scrappere som er kommet til siden og for alle "gamle" medlemmere. Jeg håber Gypsy Queen igen bliver som det var engang! Smut et kig forbi her.

3 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Gypsy Queen var en af de første sider jeg brugt da jeg startede som scrapper, når jeg skulle finde ideer... kigger der stadig engang imellem.

Hellemor sagde ...

Hej Sofie. Tak for tippet. Jeg kender ikke GypsyQueen men vil da helt sikkert se hvad det er.

Tak for svaret om stemplerne.

Knus Helle

Anne Bente sagde ...

hmmmm troede ikke det fantes mere, og ja jeg var der også engang :)