onsdag den 18. november 2009

GreenGate lækkerier!

Det er da lige til at blive totalt glad i låget af de her dejlige sager! Og det er lige nøjagtigt hvad jeg blev idag:0) GreenGate opvaskemiddel, gryde svampe fra Rice og 4 lækre GreenGate opbevarings kasser. Uhmmm. Imorgen skal jeg til at rydde op og flytte lidt om.
Også var der lige to pudebetræk fra GreenGate også:=)


Ellers er dagen idag gået med at hygge med Micki som er rigtig syg. Han har haft næsten 40 i feber og havde det især dårligt til aften. Han sov lidt ved middagstid, så der fik jeg lige lavet nogle sider i mit suppe album. Det bliver lavet meget enkelt, da jeg har temmelig mange andre projekter igang også. Imorgen starter vi en Harry Potter marton Micki og jeg med dynen på sofaen, så han kan få svedt den feber ud:0)
Tak for besøget og på gensyn imorgen.

3 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Savl, Savl hvilket guf du har fået fat i. Dejligt på sådan en regnfuld onsdag. Træls med Micki. Håber at det går frem ad. Det hjælper godt at blive puslet om.
Spændende at se dit "suppealbum færdig". Det er noget af et projekt.

God bedring.

Heidi sagde ...

hvor lækker sager du har købt - har selv haft skure svampe som hjerter, det gør det hele lidt skønnere ikk :o) Rigtig god fornøjelse med Harry i morgen

Netti sagde ...

Uhhhh hvor det frister. Det er vel nok flot!! God bedring med Micki :)