onsdag den 4. november 2009

Første julepynt indkøb i år...

Igår var jeg en tur i Kvikly fordi de havde de dejligste julekugler & hjerter i reklamen, men de var allerede væk! Jeg fandt dog en rigtig flot farveblanding af hvid, sølv, lyserød og turkise i små kugler. Dem har jeg kommet i et glas med en lille lyskæde med batterier:0)
Også havde de et turkis hjerte med hvide prikker og et rødt, så en lille bitte smugle fik jeg dog:0)

Og Søstrene Grene havde de dejligste jule elge med prikker og krone, de er da for sjove... Latte kopperne ovenover er fra GreenGate og er fra den nye serie som er lidt juleagtige syntes jeg. Hyggeligt;0)

Så syntes jeg lige i skulle se to af mine 4 guldklumper! Mathias og Capone hygger sig på sofaen. Det er virkelig en fantastisk hund vi har fundet og somme tider kan jeg slet ikke forstå man kan være så heldig. Han er så meget os og han går ALDRIG længere end vores fortov og ALDRIG gennem hækken og skal allerhelst kunne se en af os hele tiden. Han skal helst ikke gå tur når vejret er dårligt. Han snorker ALTID (og det er så hyggeligt) Han prutter og bøvser højlydt uden at være det mindste flov:0) Vi håber vist allesammen herhjemme at Capone bliver rigtig, rigtig gammel her sammen med os. Og jeg ved, at jeg for altid har forelsket mig i racen Mops, dens temperment, sind og ikke mindst udseende er bare lige mig.

Se lige der...

Det var alt herfra for idag. Jeg arbejder stadig på opgaven til Kortmester 2009, så der er ikke noget nyt scrap at vise idag. Vejret er også lige til scrap, så når jeg har ryddet op mm. så smutter jeg i kælderen.
Tak for besøget og på gensyn.

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det julehyggeligt at kigge forbi her. Dejlig stemning.
Tillykke med at du kom i finalen. Det fortjente du virkelig også med alle de flotte bidrag, du har lavet. Spændende, hvad du finder på til finalen.

Splashes of Pink and Mint sagde ...

Beautiful glass ware!!! And as always I love all the Greengate stuff. Your dog is such a cutie, although I don't understand a word of your story, the pictures speak for themselves!
Hugs, Elly

Pia sagde ...

Sikke et guld billede af Capone!! For cute! Held og lykke i finalen!
(jeg da da vist en tur i søstrene grene)

Unknown sagde ...

Skønne billeder. Jeg var lige ved at pynte en lille smule julet her i formiddags men har fået forbud før vi kommer noget tættere på december.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er han dejlig ham Capone... ja og sikke du er kommet i julestemning :-) Tror måske lige jeg må kigge vejen forbi søsterne grene efter de elge....

Helle Sahl sagde ...

Fnis, den besked fra Claus er selvfølgelig fra mig.

Knus Helle

Saster sagde ...

Hvor er jeres lille Capone bare noget så cute - mopsen er en dejlig race :-)