mandag den 16. november 2009

Først oppe og sidst nede

Først oppe og sidst nede, det er vores gran ranke på trappen hver eneste år. Den har nu haft samme plads hver år på denne tid i 12 år nu, men i år er den pyntet med flag. Det har været meget forskelligt hvad der er på fra år til år, men i øjeblikket er jeg vist til det "enkle"

Drengene bliver så glade hver gang den kommer op at hænge på trappen og de syntes det er rigtigt hyggeligt når de kommer ned af trappen hver morgen. Så nu får gran ranken med flag lov at pryde vores gang de næste 2 måneder.



Så er der kun at sige tak for besøget idag, jeg har et par praktiske gøremål jeg fluks skal igang med så på gensyn igen i morgen;0)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det ser kanongodt ud! Du er godt nok tidlig ude...

Made By Dorthe sagde ...

Hold da op hvor ser det flot/hyggeligt ud :-)

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud :-)

Sanne sagde ...

jeg kan godt forstå drengene synes det er hyggeligt- det ville jeg også synes - det er jo som taget ud af et Bloigmagasin - meget elegant Sofie :)

Hellemor sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, Sofie. Dejligt med nogle faste traditioner. - Få altså lidt stress af at se at man godt kan være i godt tid op til jul. Mon det på et tidspunkt også sker hjemme ved os????

God tirsdag aften.

Conny sagde ...

Det ser da rigtig godt ud,jeg kan godt forstå drengene synes det er hyggelig.

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det bare flot og rigtig hyggeligt!! Forstår godt drengene, jeg ville også selv nyde hver dag!