lørdag den 31. oktober 2009

Kortmester 2009 opgave 6

Kortmester 2009 sidste 3 opgave hvoraf den ene skulle bestå af 3 mønster papirer. Dette kort er er lavet med noget rigtig gammelt papir jeg har haft i flere år, men jeg elskerfarverne:0)
Der er syet rungt langs kanterne med tyndt hækle garn og jeg har "mattet" alle lagene, så det ikke forvirrer med de mange forskellige mønstre.

Dette er en skitse udfordring med pastel farver. Her har jeg brugt udelukkende Tilda ting. Bånd, papir og udklip.

Udklippene er sat fast med 3D puder for at skabe lidt dybde.

Sidste opgave har jeg lavet en Halloween æske. Jeg har brugt en gammel chokolade æske som blev skilt af og brugt som skabelon hertil.
Bogstaverne er lavet på BigShot og græskar er lavet med StampinUp! punch

Edderkop, flagermus og spøgelser er ligeledes lavet på BigShot.
Tak for en dejlig scrappedag til alle som var til ScrapAmok, det var som altid fantastisk og maden var ikke mindre end FANTASTISK! Billeder kommer på ScrapAmok bloggene en af dagene og husk at holde øje efter en ny dato;0)
Fortsat rigtig god weekend og hav en hyggelig, afslappende og dejlig scrappe søndag!

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Flotte kort og æske du har lavet. Jeg tænkte sådan på jer hele lørdagen, hvor jeg sad og lavede lektier :(
Jeg glæder mig til at se billeder fra dagen.

Jette / ma11edina sagde ...

Super skønne kort igen, de er alle sammen så lækre! Og TILLYKKE med finalepladsen, de er få fuldt fortjent!!