onsdag den 16. september 2009

Hula Anya og hjemme strikkede strømper!

Jeg lavede et hurtigt lille kort idag (med bortset fra farvelægningen, det tager lidt tid:0) med et GreetingFarm stempel. Jeg har altid rigtig godt kunne lide hende her, man bliver næsten helt glad i låget af at kigge på hende! Det prikkede baggrunds papir har jeg købt hos Pia fra Kreative fornemmelser, jeg kan ikke huske hvad det hedder. Happy Birthday stempel er fra 7Gypsies punched ud med StampinUp! word punch også er der brugt Prima blomster og bling. Stemplet er farvelagt med Copic.
Der er kommet en lille smulg Ranger Glitter lim på blomsterne og hun er sat fast med 3D puder for at skabe lidt effekt.
Når jeg så ikke lige scrapper, sylter, gør rent eller maler, så kan jeg rigtig godt lide og strikke strømper.(vist også det eneste jeg kan strikke) Det er dejlig afslappende og jeg duer slet ikke til at sidde stille i sofaen og se fjernsyn, jeg skal lave et eller andet.


I aften tror jeg jeg skal en tur i kælderen og scrappe lidt. Jeg mangler stadig et af de 3 kort til kortmester 2009 som skal være færdig på fredag:0)
Tak for besøget idag og på gensyn imorgen!

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

kan kun give dig ret - hun er da for sød :o)

Lækker sokker - dejligt her til vinter med sådan nogle hjemme strikket :o)

Hellemor sagde ...

Super sødt kort. Uh, kommer helt til at savne sommerne.

Lækre strømper, så kan I godt gå vinteren i møde. Det er nu også et rigtig hyggeligt arbejde at strikke strømper.

God fornøjelse med dit sidste kort til kortmesterskabet.

Netti sagde ...

Sikke et sødt kort og ja hula anya er da vildt sød :)
Lækre strømper du har strikket.

Anne Thormose sagde ...

Skønt kort - der rigtig bringer sommerminderne tilbage.

Dejligt med et par hjemmestrikkede sokker. Det kan jeg desværre ikke levere, da jeg kun kan strikke karklude. ;o)