onsdag den 5. august 2009

Rachelle Anne Miller kort

Igår hyggede jeg mig med at farvelægge et par motiver fra Rachelle Anne Miller og idag blev de lavet til kort. Papiret er gamle rester bl.a. K&Company og Chatterbox. Stemplerne er farvelagt med Distressing Ink.
Rundt i kanterne har jeg brugt farven "Broken China" som jeg syntes passer rigtig godt til netop de motiver.

Om lidt er Steen og jeg så alene hjemme igen i et par dage, drengene forstår rigtig at nyde sommerferien. Mathias er lige taget hjem til sin fætter Mikkel og Micki tager om lidt ud til mormor. De skal starte i skole næste onsdag, så det er også bare med at nyde de sidste dage:0)
Tak for besøget og de dejlige kommentarer!

8 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Rigtig flotte kort og smukt farvelagt.

Hellemor sagde ...

Altså Sofie, hvor de kort VIRKELIG flotte. Jeg er helt vild med opsætningen og ikke mindst farvelægningen.

God aften til dig og Steen.

Made By Dorthe sagde ...

Som altid nogle rigtig flotte kort :-)
Nyd "ferien" med Hr. Hansen :-)

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort du har lavet.... Jeg er VILD med din farvelægning og kunne da godt bruge et bette kursus hos dig... :o)
God fornøjelse til dig og Hr. Hansen, mens drengene er taget hjemmefra...
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

Super flotte kort - kan slet ikk selv bruge andet end copic pt.

Skal da love for drengene nyder deres ferie - hvor lækkert også for Jer to "gamle" ;o)

Vi ses knus

Karina Beck sagde ...

Superflot farvelægning. Lækkert kort.

Birgitte sagde ...

Super flotte kort.... nå det er det man kan bruge de fastner (er det ikk det de hedder?)til

Stinne sagde ...

nøj hvor er det nogle super s'de kort du har fået lavet...... du er så god med distress