lørdag den 29. august 2009

En mangel vare...

En mangel vare i min kort kasser er altid drenge & mandekort, så idag fik jeg lavet hele 2 stk.
De er farvelagt med Copic og det eneste der er brugt er karton med dots fra Bazil, slet ingen mønster papir.

Bogstaverne er lavet på BigShot stjerne er punch og så er der brugt en lille ribbon brads på dem begge to.

Både stempel og karton findes i butikken. Og han er da for sød den her lille flodhest syntes jeg:0)
Fortsat rigtig god weekend til jer alle!

10 kommentarer:

Gitte sagde ...

Skønt herre/drengekort du har lavet. Fine detaljer. Vild med det alfabet.:)Hvor er den lille Hipo bare cute.:)
Tak for din how-too. Den lifter jeg.:)
du må ha' en rigtig god weekend.:)

Karina Beck sagde ...

Meget søde drengekort og ja supersød flodhest.
Fortsat god weekend.

Joan sagde ...

Kender godt det med manglende drenge/herre kort :)
Rigtig søde og enkle kort med herlige stempler.
En fordel for min tegnebog at du ikke bor lige om hjørnet..

DreamPapers sagde ...

Ja, det er da altid en mangelvare. Men super flotte kort du har fået lavet. Hvad er det for nogle bogstaver du har brugt?

Helle Sahl sagde ...

Skønne enkle drengekort. Super flot farvelagt.

God weekend

Tanja sagde ...

Søde dejlige drenge/mande kort... :o)
Jeg er vild med farverne du har brugt og selvfølgelig den perfekte farvelægning... :o)
KANON how to do på receptkortene....
Scrapknuzz Tanja

Netti sagde ...

Rigtig søde kort. Jeg har også den die med stjernerne og bruger den også til drengekort.

Anne Bente sagde ...

heeeee skønne kort du der har lavet.

Peet sagde ...

oh my..these are totally gorgeous, Sofie!!!
Peet x

Made By Dorthe sagde ...

Hvor er de blevet gode, "sjovt nok" tro jeg drenge/herrekort er en mangelvarer hos mange kortmagere, men udvalget af materialer er heller ikke altid ligeså spændende som det til piger/damer...
Håber at du har haft en dejlig weekend :-)