lørdag den 25. juli 2009

StampingUp!




Jeg nåede og få alt mit StampingUp inden vi tager hjem imorgen FEDT! Og det er takket være Majbrit og hendes store indsats... Dejligt og møde dig og din familie og tak for hurtig service;0)


Lækker index punch med tilhørende træstempler:0)



Scallup punch og det største baggrunds stempel jeg nogensinde har set! I det dejligste lærreds struktur:0)


8 fantastiske træstempler hvor jeg har monteret teksten på kanten så de også kan bruges for sig...(tak for tippet Majbrit)



Også skal jeg lige sige, at alle de dejlige træstempler leveres i nogle rigtig lækre æsker af meget hård gennemsigtig plast som gør det let at opbevare!




-Nu har jeg så fået katalog, priser mm. med mig hjem og det vil være muligt at bestille StampingUp som en samlet order i kælderen!! Første bestillings dag er d. 10. August og der er betaling ved bestilling, levering herefter er ca. en uges tid.


Jeg bestilte ekstra af de små ovale træ stempler, index punch & index stempler, pakken med de 8 træ stempler og tekst samt et lækker muffins/fødselsdags sæt m. 6 træ stempler. De kan købes fra tirsdag kl. 13 eller ved at sende mig en mail eller sms.
Igår kørte vi en tur til Møgeltønder og herefter Tønder. Hold da op, hvor har de travlt til barnedåben på søndag! Mathias gad ikke med, så han havde netparty alene med sin fætter Mikkel på Messenger. Micki og Capone havde derfor god plads i bilen:0)





Vi kom forbi en Trip Trap stol af en lidt anden størrelse end vi ellers kender den!


Steen og drengene er taget i frøslev lejren og jeg har lige vasket op, støvsuget ryddet op mm. Så nu vil jeg hygge mig med camping scrap og alle mine nye legesager;0)




Ses!

5 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Skønne ting, du har fået fra Stampin Up. Vi får besøg af Majbritt i slutningen af august, og jeg skal helt sikkert have fat i de der ovale punches (- de andre har jeg allerede tiltusket mig.... ). Og så ryger der nok lige et par ekstra stempler med.
Lækkert, at man kan bestille gennem "Kælderen" - det er jeg sikker på, bliver en stor succes.

Linda sagde ...

Hej Sofie - sikke nogle dejlige ting du har købt. det er super hyggeligt at høre nyt fra jeres ferie hver dag. Nyd den forsat :0)

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Du har jo været i gang med det samme - skønt. Alt er monteret og taget i brug ... det glæder mig at se ;-)
Rigtig go´ fornojelse med StampinUp! produkterne !!!

Helle Sahl sagde ...

For søren du har shoppet igennem, Sofie. *smiley med store øjne* Kan godt se mit nyindførte scrapbudget ikke rækker lang her. Kortene er super fine selv uden skærermaskine. Tror du ikke du må have dig en lille fiskers til campingvognen? Kan egentlig godt lide nogle uden for meget dims også. De er super flotte.

Anneli sagde ...

Utrolig flotte stempler og puncher fra StamingUp!!
Det er ingen i Norge som selger disse.. Selges de i Danmark?
Ha en fortsatt fin helg.
Klem <3